سبد خرید 0

قوانین سایت

کاربر(مشتری)

*هر شخص حقیقی یا حقوقی که به هر نحوی از خدمات یا صرفا بازدید از بازار آنلاین اجتماعی “زندگی من” (وب سایت ها،اپلیکیشن ها،آدرس هاو ….) استفاده نماید.

*برای استفاده از از خدمات بازار اجتماعی آنلاین /زندگی من/نیاز به ایجاد حساب کاربری دارید که با انجام این کار می پذیرید که قوانین را به طور کامل مطالعه کرده وآن را پذیرفته اید

*مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران،برای خرید و فروش و استفاده از سرویس های تجاری، دارا بودن حداقل سن قانونی( ۱۸سال تمام شمسی)لازم است در غیر این صورت تنها با مجوز رسمی و نظارت قانونی والدین قانونی یا سرپرست قانونی خود می توانند از خدمات《زندگی من》مانند خرید،فروش، بازاریابی و …. استفاده کنند.

برای ایجاد حساب کاربری، مخاطب می تواند با استفاده از یک ایمیل معتبر یا شماره تلفن همراه متعلق به خود ارائه کنند در غیر اینصورت مخاطب(کاربر) در برابر مالک شماره همرا یا ایمیل تماما و کاملا مسئول می باشد و با هر شماره تلفن یا ایمیل فقط می توان یک حساب کاربری ایجاد کرد

*نام کاربری به صورت عمومی نمایش داده می شود و به   تمام فعالیت های مخاطب(کاربر) در 《 زندگی من》پیوند می خورد. بنابراین نام کاربری مناسبی انتخاب کرده و از انتخاب نام های کاربری غیراخلاقی( مبتذل و توهین آمیز)، نام ها و نشان هایی که در مالکیت معنوی دیگران به شمار می آیند و یا برند های ثبت شده(مگر با ارائه مدرک و مجوز لازم) خودداری کرده ،در غیر این صورت نقض قوانین 《 زندگی من》است.

*《 زندگی من》و کاربران 《 زندگی من》اعم از فروشندگان،مشتریان،بازاریابان،صادقانه رفتار کرده و اطلاعات خود را به طور صحیح وارد کرده،درغیر این صورت تخلف در 《 زندگی من》 شناخته می شود و ممکن است باعث تعلیق مسدودی یا حذف کامل حساب کاربدی مخاطب《کاربر》در《 زندگی من》 می گردد.

*مخاطب( کاربر) به تنهایی و به صورت مستقل مسئول تمام فعالیت هایی است که توسط حساب کاربری مخاطب انجام می گیرد، درصورت استفاده مشترک یا استفاده از حساب کاربری دیگران،تمامی مسئولیت بر عهده مخاطبی است که اطلاعات و صورتحساب ها و پرداخت ها به نام او ثبت شده است.

*اگر مخاطبی بانام تجاری یا یک واحد تجاری( شخصیت حقوقی) در《 زندگی من》ثبت نام کند در واقع اقرار داشته و می پذیردکه به عنوان نماینده آن واحد تجاری اختیار کامل در پذیرش و پیروی از قوانین 《 زندگی من》را دارد و نمی تواند حساب کاربری خود را به دیگری در 《 زندگی من》واگذار کند در واقع این واگذاری تعریف نشده است.

*تمامی مسئولیت حفاظت از اطلاعات و امنیت حساب کاربری مانند نام کاربری،رمز عبور،و سایر موارد با مخاطب ( کاربر ) می باشد، در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به 《 زندگی من》اطلاع داده،تا همکاری لازم انجام شود، ولی تمام مسئولیت های استفاده از حساب کاربری مذکور بر عهده مخاطب ( کاربر) می باشد.

*ایجاد حساب کاربری در 《زندگی من》 و همچنین شرایط استفاده و بهره برداری از آن، هیچ نوع تعهد،توافق،قرارداد مانند ایجاد شعبه ،مشارکت،سرمایه گذاری،استخدام،پیمانکاری و سایر مسایل را بین مخاطب ( کاربر) در 《 زندگی من》نخواهد داشت.

*در هر زمان و تحت شرایط مختلف که 《 زندگی من》درخواست ارایه مدارک ،تکمیل اطلاعات و احراز هویت و سکونت را از مخاطب ( کاربر) درخواست کنند باید طبق زمان اعلام شده از طرف 《 زندگی من، نسبت به تکمیل آن اقدام کنند در غیر این صورت 《 زندگی من》می تواند حساب کاربری را مسدود و کاربر را از تمام خدمات محروم نماید.

فروشنده

هر شخص حقیقی یا حقوقی که با ثبت نام در بازار اجتماعی آنلاین”زندگی من” صاحب یک غرفه به صورت کاملن رایگان میشود،و با توجه به سلیقه و ذائقه خود، غرفه اش رامدیریت کند

*فروشنده با بارگذاری محصولات خود، میتواند آن را به وسیله زیر ساخت های لازم و پلتفرم های موجود محصول خویش را به فروش برساند.

*بعد ازخرید کالا توسط مشتری، تمام هزینه های آن به حساب سایت واریز میشود، و تمام اطلاعات لازم مشتری،با روش های تعریف شده در این پلتفرم،به دست تولید کننده می رسد.فروشنده موظف است طبق بازه زمانی مشخص و با رعایت نکات بهداشتی و اصالت کالا، محصول را برای خریدار ارسال کند.

*با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران و تجارت الکترونیک پس از تایید نهایی مشتری که در این پلتفرم و سایر اسناد به آن می پردازیم تمام کسورات از هزینه کالا کسر ،و مابقی مبلغ به شماره حساب فروشنده ،طبق زمان بندی مشخص واریز می شود.

کسب درامد

*هر کاربر عضو بازار اجتماعی آنلاین” زندگی من” که در قسمت(همکاری در فروش) ثبت نام نماید و به جذب کاربران جدید مشغول شود براساس پروتکل زیر می تواند درآمد کسب کند، که از این پس ،بازاریاب نامیده می شود.

الف_ کاربرجدید باید با استفاده از لینک بازاریاب ثبت نام کرده باشد تا بازاریاب شامل دریافت پورسانت شود

ب_پورسانت فروش با توجه به قیمت محصول که بر روی سایت درج شده،محاسبه می گردد

ج_ پورسانت به صورت مادام العمر و به میزان۳% میباشد که بعد از تایید نهایی خرید توسط مشتری طبق برنامه زمانی مشخص به حساب بازاریابان واریز می شود.

د_پورسانت بازاریابان تمام و کامل از طریق درآمد سایت واریز می شود و هیچ تاثیری روی قیمت محصولات یا درآمد تولید کنندگان ندارد.

کنسل خرید یا مرجوع کالا توسط خریدار

  • مشتری تا مدت زمان ۶ ساعت بعد از خرید می تواند سفارش خود را کنسل کند و تا ۳ روز کاری بعد از آن تمام وجه پرداختی خود را بدون هیچ کسوراتی دریافت نماید.
  • *بعد از مدت زمان ۶ ساعت پس از خرید ،اگر مشتری خرید خود را کنسل کند ،در صورتی که کالا هنوز ارسال نشده باشد ،تمام مبلغ پرداختی مشتری بدون کسورات به حساب وی بازگشت داده می شود، ولی در صورتی که کالا توسط تولید کننده ارسال شده باشد،بعد از تحویل کالا به فرستنده،و سپس کسر هزینه حمل و نقل ،مابقی مبلغ پرداختی به حساب خریدار طبق برنامه زمان بندی شده واریز می شود
  • * در صورت نارضایتی مشتری از محصول، تا ۷ روز کاری پس از تحویل کالا ،می تواند نسبت به مرجوع آن اقدام کند،در صورتی که به میزان تست محصول و برای اطمینان از کیفیت محصول مذکور مصرف شده باشد،محصول قابل مرجوع بوده که می بایست به آدرس سایت ارسال شود تا ان محصول بررسی و موارد لازم پیگیری شود در غیر این صورت محصول قابل مرجوع نیست،در ضمن محصولات غیر مصرفی جدا از این بند می باشد
  • مثال: یک کیلو عسل حداکثر تا ۱۵۰گرم از آن قابل قبول می باشد
  • *در صورت مشخص شدن بی کیفیتی محصول، تمام هزینه ها از موجودی غرفه دار در دست سایت،کسر شده و به خریدار پرداخت می شود

برگشت به بالا